Navigácia
Hlavná stránka Internetová ŽK Dôležité oznamy Novinky Fotoalbum Zverejňovanie Kontakt GDPR

Sobota 18. 5. 2024

  • Druhý ročník regionálneho kola v Speedcubingu

    Dňa 14.5.2024 sa v Oravskom Veselom uskutočnil 2. ročník regionálneho kola v skladaní Rubikovej kocky. Súťaže sa zúčastnilo 49 žiakov z celého regiónu. Súťažilo sa v piatich kolách, v štyroch kategóriách – najrýchlejší žiak: starší žiaci, mladší žiaci a najrýchlejšia žiačka: staršie žiačky, mladšie žiačky.

    Našu školu úspešne reprezentovali:

    mladší žiaci: Matias Strapoň – 2. miesto (43,98 s)

    staršie žiačky: Deana Turacová – 4. miesto (45,73 s)

    starší žiaci: Peter Vorčák – 5. miesto (29,50 s), Radoslav Líška – 11. miesto (38,24 s)

    Sme pyšní, že naši žiaci patria medzi tých najlepších. Srdečne im gratulujeme a želáme úspechy a potešenie pri skladaní tak náročného hlavolamu.

    Mgr. A. Gogoláková

  • Exkurzia siedmakov v Banskej Štiavnici

    Dňa 14. 5. 2024 sa žiaci 7. ročníka zoznámili s krásnym historickým slovenským mestom zapísaným do pamiatok UNESCO – Banskou Štiavnicou. So sprievodcom sme spoznávali krásy tohto mesta: Trojičné námestie, morový stĺp, Nový zámok, Starý zámok, arborétum a náučným chodníkom z centra mesta sme došli až k tajchu Klinger. Z tohto banského jazera sme putovali do Banského múzea v prírode, do banskej štôlne Bartolomej, kde žiaci získali vedomosti o tunajšej ťažbe striebra. Na záver putovania po Banskej Štiavnici sme navštívili dominantnú krásu tohto mesta – Kalváriu týčiacu sa na vyhasnutom stratovulkáne. Cestou sme sa zastavili aj pri geografickom strede Európy v Kremnických Baniach. Verím, že každý zo zúčastnených žiakov si uchoval krásne spomienky.        Mgr. Toholová Monika

  • Projekt - "Do školy po vlastných"

  • DEŇ RODINY

    Dnes si pripomíname na celom svete DEŇ RODINY. Rodina – pre niekoho samozrejmá, pre niekoho vzácna, ale pre každého z nás veľmi potrebná a nenahraditeľná. Pretože je miestom, kde sa učíme láske, úcte, kde sa formujeme navzájom, je naším odrazovým mostíkom do ďalšieho života. Dnešné rodiny sa však rýchlo menia súčasne s dobou v našom uponáhľanom svete. Mení sa štruktúra rodín, počet členov, ale najmä to, že spolu netrávime toľko spoločného času ako kedysi.

     Dá sa to zmeniť?

    Zamyslime sa nad svojou rodinou, ako funguje, ako sa navzájom poznáme. Potom urobme niečo preto, aby to bolo lepšie.

    Skúsme  venovať viac času starostlivosti o duševné zdravie našich blízkych než o ich materiálne potreby. Častejšie sa s deťmi a partnermi rozprávajme, stretávajme sa aj so širšou rodinou a priateľmi. Vštepujme svojim deťom, že všetky problémy a starosti sa dajú riešiť, len spolu ľudia musia hovoriť a navzájom sa rešpektovať. Je to možno dôležitejšie, než si myslíte.  

    Prajeme vám, aby vaše rodiny fungovali a nižšie pripájame aj pár linkov, kde nájdete nejaké inšpirácie na aktivity.

    https://www.cppzvolen.sk/materialy-pre-vas/pre-rodicov/100-napadov-na-vyuzitie-volneho-casu.html

    https://www.lenivyrodic.sk/vychova/ako-naucit-deti-travit-volny-cas-efektivne/

  • Vráťme knihy do škôl

    Naša trieda 8. C sa zapojila do čitateľskej súťaže s názvom Vráťme knihy do škôl. Táto súťaž má za cieľ podporiť čítanie medzi deťmi i mládežou a zároveň motivovať žiakov, aby na chvíľku odložili mobily a v spoločnosti knižných hrdinov zažili dobrodružstvá, aké sa ukrývajú len na stránkach kníh. Novinkou aktuálneho ročníka je súťaž v písaní mikropoviedok. 

    Počas posledných týždňov sme sa intenzívne venovali čítaniu a diskusii o knihách, čo nám nielen posilnilo čitateľské zručnosti, ale aj rozšírilo obzory našich znalostí a predstavivosti. Vďaka tejto súťaži sme sa naučili viac o dôležitosti literatúry a kníh vo všeobecnosti.

    Vieme, že naša účasť v tejto súťaži nie je len o získavaní cien, ale predovšetkým o podpore kultúry čítania a posúvaní hraníc v našom vzdelávaní. Veríme, že knihy majú moc zmeniť svet a my sme radi, že sme mohli byť súčasťou tohto projektu.

    Ďakujeme všetkým za podporu a tešíme sa na ďalšie príležitosti a možnosti spolupráce na ďalších podobných projektoch i v budúcnosti.

    Žiaci 8. C + tr. uč. Adriána Škrková

  • Čítam, čítaš, číta...

    Marec – mesiac knihy – sa niesol aj v našej škole v znamení čítania kníh a ich následnej prezentácie pred spolužiakmi. Počas celého mesiaca žiaci čítali rôzne diela podľa vlastného výberu, svoje čitateľské skúsenosti spracovali do prezentácií a počas apríla ich prezentovali pred svojimi spolužiakmi.

    Čítanie má pre žiakov viaceré dôležité prínosy, ktoré siahajú ďaleko za rámec jednoduchého získavania informácií alebo poznania literárnych diel. Jedným z hlavných prínosov je rozvoj jazykových a komunikačných schopností. Žiaci sa prostredníctvom čítania učia nové slová, frazeologizmy, gramatické štruktúry, rozširujú si slovnú zásobu, čo im pomáha zlepšovať ich písomné aj ústne vyjadrovacie schopnosti. Čítanie tiež stimuluje kreativitu a predstavivosť, keďže čitateľ je nútený si predstavovať rôzne postavy, prostredia a situácie popísané v texte.

    Navyše, pravidelné čítanie podporuje kritické myslenie a analytické schopnosti. Žiaci sa učia nielen pochopiť texty, ale aj analyzovať ich, hodnotiť argumenty a vyvodiť závery. Čítanie rôznych žánrov im tiež rozširuje obzory a pomáha im lepšie pochopiť rôznorodé kultúrne a sociálne kontexty.

    Čítanie tiež prispieva k emocionálnemu a sociálnemu rozvoju žiakov. Prostredníctvom príbehov a ich postáv môžu žiaci zažiť rôzne ľudské emócie a situácie, čo im umožňuje lepšie chápať a rozvíjať empatiu s inými. Zároveň môže byť čítanie formou relaxácie a úniku od každodenného stresu poskytujúc duševný oddych.

    Pripraviť prezentáciu o prečítaných knihách na vyučovanie je skvelým spôsobom, ako zdieľať svoje názory a podnety z literatúry s ostatnými študentmi a učiteľmi. Žiaci 8. C svoje knihy predstavovali výlučne spôsobom prezentácie v PowerPointe, kým žiaci 6. C uprednostnili skôr prezentáciu svojich prečítaných kníh na papieri, pričom sa snažili využiť kreatívne možnosti, ktoré táto forma ponúka.

    Prezentácia prečítaných kníh má viacero významných prínosov pre žiakov. Jedným z nich je rozvoj prezentačných a komunikačných zručností. Žiaci sa učia, ako efektívne komunikovať svoje myšlienky a informácie pred skupinou, čo je dôležitá zručnosť aj v bežnom živote. Taktiež získavajú skúsenosti s organizovaním a štruktúrou obsahu, aby bol zrozumiteľný a príťažlivý pre ostatných spolužiakov.

    Prezentácie im tiež umožňujú zapojiť sa do diskusií a argumentácie, čím rozvíjajú schopnosť obhajovať svoje názory a konštruktívne reagovať na názory iných. Táto interaktivita podporuje kritické myslenie a zároveň posilňuje sociálne interakcie medzi študentmi. Žiaci sa učia, ako prijímať konštruktívnu kritiku a ako z nej čerpať pre ďalší osobný rast.

    Ďalším významným prínosom je posilnenie schopnosti syntézy a analýzy. Pri príprave prezentácie musia žiaci siahnuť hlboko do textu, analyzovať jeho hlavné témy, postavy a motívy, a následne tieto informácie sumarizovať a prezentovať spôsobom, ktorý je zaujímavý a prístupný pre ostatných. Tento proces zvyšuje ich porozumenie čítanému textu a zároveň rozvíja ich schopnosť myslieť logicky a súvislo.

    Nakoniec, zdieľanie a diskutovanie o prečítaných knihách môže posilniť sociálne väzby medzi žiakmi, vytvoriť pocit spolupatričnosti v triede, buduje tiež dôveru a podporuje inkluzívne prostredie v triede. To všetko sú dôvody, prečo by čítanie malo byť neoddeliteľnou súčasťou vzdelávacieho procesu nielen v škole, ale i v domácom prostredí, kde je toho času a priestoru na čítanie podstatne viac. Nuž, odložme mobily, počítače a inšpirujme sa niektorými titulmi kníh, ktoré nájdete vo fotogalérii k článku, k čítaniu a spoznávaniu ďalších hodnotných diel.

     

    PaedDr. Adriána Škrková

  • Objavujeme literatúru a kultúru na exkurzii v Martine

    Vo štvrtok 9. mája sme my žiaci 8. A a 8. C triedy mali možnosť zúčastniť sa neuveriteľnej exkurzie. Navštívili sme Literárne múzeum, Národný cintorín a Národnú knižnicu v Martine. Táto skvelá skúsenosť nám umožnila preniknúť do hĺbky slovenskej literatúry, kultúry a histórie.

     

    Naša cesta začala v múzeu, kde sme mali možnosť preskúmať bohatú zbierku artefaktov, kníh a dokumentov z oblasti slovenskej literatúry. Boli sme fascinovaní históriou a významnými osobnosťami, ktoré prispeli k rozvoju nášho literárneho dedičstva. Exkurzia nám otvorila oči o dôležitosti literatúry vo formovaní našej identity a národného povedomia.

     

    Následne sme navštívili Národný cintorín v Martine, ktorý je miestom večného odpočinku mnohých významných slovenských osobností. Prechádzka cez toto  historické miesto sprítomňovala dôležité udalosti a osobnosti z našej minulosti. Bolo to hlboko emotívne a pripomenulo nám, aká bohatá je naša kultúrna minulosť a dedičstvo.

     

    Našu exkurziu sme uzavreli návštevou Národnej knižnice v Martine, kde sme mali príležitosť preskúmať obrovskú zbierku kníh a dokumentov. Táto knižnica je pokladnicou vedomostí a kultúrneho dedičstva našej krajiny. Mali sme možnosť spoznať rôzne literárne žánre, autora a diela, ktoré nás inšpirovali a posúvali naše vnímanie literatúry na vyššiu úroveň.

     

    Celkovo povedané, táto exkurzia nám poskytla neuveriteľnú príležitosť objavovať a učiť sa o slovenskej literatúre, kultúre a histórii. Veríme, že naše nové poznatky nás ešte viac priblížili k pochopeniu a oceneniu našej národnej identity a dedičstva.

     

    Žiaci 8. C + 8. A, PaedDr. Adriána Škrková, Mgr. Eva Slovíková

  • Netradičná hodina angličtiny

    Hodina angličtiny s témou jedla môže byť pre žiakov zábavná a interaktívna, zároveň poskytuje skvelú príležitosť na rozšírenie slovnej zásoby a praktické používanie jazyka.

    Žiaci z 5. D triedy si na hodinu angličtiny doniesli skutočné ovocie, ale aj hračkárske jedlo a zahrali si role-play v reštaurácii, kde jeden študent je čašník a ďalší zákazník.

    Použitie hračiek v tvare jedla zaiste spríjemnilo výučbu a urobilo ju zároveň interaktívnejšou a atraktívnejšou pre našich mladších žiakov. Trieda sa zmenila na reštauráciu alebo kuchynku, kde žiaci mohli „nakupovať“ alebo „variť“ s plastovými potravinami. Táto činnosť môže pomôcť žiakom naučiť sa názvy potravín, zatiaľ čo praktizujú frázy, ako sú: "Have you got any...", "Can I help you?" alebo "How much is this?", "That´s cheap./That´s expensive." Táto hra tiež umožnila žiakom precvičiť si použitie členov a/an, some/any, ale aj správnu formu plurálu pri jednotlivých potravinách. Zároveň si uvedomovali počítateľnosť a nepočítateľnosť podstatných mien.

    Celkovo bola táto hodina angličtiny s témou jedla nielen poučná, ale aj veľmi zábavná. Integrácia vizuálnych pomôcok, interaktívnych hier a osobných skúseností robí z učenia jazyka prirodzený a pútavý proces. Tieto témy sú blízke každodennému životu žiakov, čo umožňuje lepšie zapamätanie novej slovnej zásoby a fráz.

     

    PaedDr. Adriána Škrková

  • Prihlasovanie detí do MŠ na školský rok 2024/2025

    Materská škola oznamuje rodičom, ktorí majú záujem o prihlásenie dieťaťa do MŠ na školský rok 2024/2025, môžu tak urobiť v termíne od 02.mája do 31.mája 2024.

    Vypísané prihlášky môžu priniesť osobne do MŠ, zaslať poštou na adresu Základná škola s materskou školou Rabča, Školská 438, 029 44 Rabča, prípadne mailom na adresu: msrabca@gmail.com.

    Tlačivo je dostupné na stiahnutie na stránke školy TU, FB stránke materskej školy a tiež v triedach MŠ u pani učiteliek.

    Vyplnené tlačivo musí obsahovať: osobné údaje o dieťati, osobné údaje o zákonných zástupcoch, potvrdenie všeobecného lekára a priloženú prefotenú kartičku poistenca.

    V prípade, že jeden zo zákonných zástupcov nemôže zo závažných dôvodov podpísať žiadosť, prikladá čestné vyhlásenie zákonného zástupcu. (tlačivo četné vyhlásenie nájdete na stránke - dokumenty MŠ)

    Ďakujeme

    Predškoláci a mladšie deti, ktoré vôbec nenavštevovali materskú školu,

    musia podať prihlášku do MŠ!

  • Súťaž v Speedcubingu

    Nadšenci a fanúšikovia najpopulárnejšieho hlavolamu posledných rokov – Rubikovej kocky si dňa 3.5.2024 zmerali sily v rýchlosti jej skladania. V školskom kole súťažilo 12 žiakov v dvoch kategóriách: najrýchlejší žiak a najrýchlejšia žiačka. Všetci súťažiaci si v šikovnosti zaslúžia náš obdiv. O konečnom umiestnení rozhodovali desatiny sekundy. Víťazom a postupujúcim na regionálne kolo v Oravskom Veselom gratulujeme:

    najrýchlejší žiak:

    1. miesto – Radoslav Líška (8.B), čas: 30,52 s - postupuje

    2. miesto - Peter Vorčák (7.B), čas: 31,12 s - postupuje

    3. miesto – Matias Strapoň (4.B), čas: 37,08 s - postupuje

    najrýchlejšia žiačka:

    1. miesto: Deana Turacová (5.C), čas: 39,23 s - postupuje

    2. miesto: Kiara Michalková (5.C), čas: 104,09 s

    Okrem speedcubingu budú Deana Turacová a Peter Vorčák reprezentovať našu školu aj v kategórii: žiak s najväčším počtom úspešne zložených rôznych typov rubikovych kociek. Naši dvaja rekordmani dokážu poskladať 11 kociek.

    Všetkým držíme palce.

    p.uč. Gogoláková

  • DEŇ MATIEK

    DEŇ MATIEK

    Prečo sa chveje osika?

    Lebo sa jej vetrík dotýka.

    A ktože je, kto na vine,

    že sa chvejú ruky mamine.

    To sú ale smiešne otázky.

    Tie ruky sa chvejú od lásky.

     

    Milí naši žiaci!

     

    Dovoľte mi pripomenúť vám, že sa blíži veľmi špeciálny deň - Deň matiek, ktorý oslavujeme každoročne druhú májovú nedeľu. Tento deň je výnimočnou príležitosťou poďakovať všetkým mamkám a babičkám za ich lásku, starostlivosť a nekonečnú podporu.

     

    Využime tento deň na to, aby sme im ukázali, ako veľmi si ich vážime. Môžeme napríklad pripraviť ručne vyrobené darčeky, napísať milé odkazy alebo im jednoducho venovať trochu nášho času – niečo, čo ich určite poteší.

     

    Nezabudnite, že úsmev, objatie alebo láskavé slovo môže mať väčší význam, než si myslíme. Všetky naše malé gestá spolu vytvárajú veľkú oslavu vďačnosti a lásky.

     

    Prajeme všetkým matkám krásny Deň matiek plný pokoja a radosti. Ďakujeme, že ste pre nás skutočnými hrdinkami každý deň.

     

    Užite si tento krásny deň!

  • LEONARDO

    Vo štvrtok 25.4.2024 sa v poľskej obci Makow Podhalanski uskutočnila medzinárodná súťaž Leonardo. Našu základnú školu reprezentoval Skočík Samuel, žiak 9. ročníka. Súťaž pozostávala z vedomostného testu a ústnej skúšky. Samuel nesklamal v ťažkej konkurencii a bol jedným z dvoch ocenených Slovákov. Srdečne blahoželáme!  

                                                                                                                                   Mgr. Živčáková Silvia

  • Oznam školskej jedálne

    Oznamujeme všetkým stravníkom školskej jedálne, že dňa 07.05.2024 boli všetci automaticky odhlásení zo stravy z dôvodu mimoriadnej udalosti. Nie je potrebné si tento deň dodatočne odhlasovať.

     

  • Prednášky pre rodičov

    Dávame do pozornosti prednášky s odborníkmi, nielen pre rodičov, o aktuálnych témach v kinosále Domu Kultúry Rabča. Ak chceme naše deti chrániť, potrebujeme aj poznať pred čím. Prvá prednáška už tento štvrtok 9.5.2024 o 17:00.

  • POZOR OZNAM!!!!!!!!

    Vzhľadom na to, že bola v areáli ZŠ ohlasená bomba, žiadame, aby ste si prišli vyzdvihnúť deti z 1. stupňa do kinosály kultúrneho domu. Žiaci 5. - 9. ročníka išli domov. Deti z hornej MŠ sú na fare.

  • Čitateľské aktivity s Tiborom Hujdičom

    Tibor Hujdič je zanieteným propagátorom čítania detí a deťom. Poznáte ho ako Pána Mrkvičku, ktorý chodí po školách a zapaľuje v deťoch vášeň pre dobré knihy. Okrem toho robí osvetu aj medzi pedagógmi či knihovníkmi. Jeho motto je skutočne výstižné pre súčasnú dobu: „Namiesto toho, aby sme poučovali deti, že by mali čítať, urobme vzory zo seba.“

    A v tomto duchu sa niesli aj čitateľské aktivity, ktorými našich piatakov a šiestakov dňa 29. apríla pán Hujdič zanietene aktivizoval k čítaniu kníh. Atmosféra sa niesla v tvorivom duchu, žiaci súťažili, priraďovali úryvky k jednotlivým knihám, čím sa dozvedeli viac z obsahu daného diela. Veríme, že našich žiakov zaujalo aspoň jedno dielo, po ktorom siahnu a prečítajú si ho. Nakoniec, všetky knihy ponúka aj naša obecná knižnica, kde milá a ústretová pani knihovníčka Ruženka ochotne pomôže deťom s výberom dobrej knihy. Ďakujeme jej za sprostredkovanie návštevy pána Tibora Hujdiča a pánovi spisovateľovi za jeho čas, nápady, prácu s deťmi a veľa inšpiratívnych myšlienok a námetov. 

  • Stavanie mája

    S príchodom mája, mesiaca lásky, prichádza k nám aj dávny zvyk stavania májov, ktoré sú symbolom príchodu jari, znovu sa obnovujúcej prírody a lásky. Stavanie mája v našej obci prebieha tradične 30. apríla pred budovou kultúrneho domu. Deti z DFS Goralecky sa postarali o hudobný sprievod a dobrú náladu. Dievčatá pomohli stužkami vyzdobiť máj a muzikanti nie len z Goraleciek sa postarali, aby sa chlapom z obecných služieb dobre darilo pri samotnom stavaní mája.

  • Erasmus+ Estónsko 2024: Digital Art and Its Potential for the Creation of Student E-Career Portfolios

    Erasmus+ Estónsko 2024: Digital Art and Its Potential for the Creation of Student E-Career Portfolios

    Estónsko .... na prvý pohľad prázdna, pustá krajina .... iba kde-tu sa zavlní kopček .... najvyšší 318 m ...., ale keď sa priblížime bližšie a dovolí nám objaviť jej tajomstvá .... nakoniec sa nám nebude chcieť ani odísť.

    Celý jeden týždeň sme kúsok po kúsku spoznávali baltský svet. Riga bola naša prvá zastávka. Ako hlavné mesto Pobaltia nás ohúrila svojou jedinečnou architektúrou a  nádherným historickým centrom. Dom čiernych hláv, Rižský zámok, súsošie muzikantov z Brém, tri najstaršie domy v Rige ktoré sa nazývajú Traja bratia, Kostol svätého Petra odkiaľ sme mali krásu mesta ako na dlani.... Toto všetko a mnoho neobjavených krás, ktoré na nás ešte len čakajú sme odhalili v úvode našej cesty.

    Haanja Kool - základná škola, bola naša najdôležitejšia zastávka, kde sme vďaka našim priateľom  mohli vytvárať digitálne portfóliá, pracovať v programoch Canva a Code.org, vymieňať si interaktívne skúsenosti, rozvíjať naše zručnosti a schopnosti, aby sme sa vedeli orientovať v prostredí, ktoré sa mení zo dňa na deň, a čo najlepšie zvládali premeny tohto digitálneho sveta. Avšak  nezabudli sme popri tajomstvách digitalizácie ani na estónske krásy. Vystúpili sme na najvyšší vrch Suur Munamägi /318m/ potom schodmi do vyhliadkovej veže, ktorá meria dvadsaťdeväť metrov a odtiaľ sa nám naskytol nádherný výhľad na okolitú krajinu Haanijjskej  vysočiny. Opekali sme si zvláštne slané trdelníky, ako sme si ich nazvali, spoznali aj klasickú dymovú saunu, ktorá má hlbokú tradíciu a je zakorenená v estónskych rodinách už po stáročia. Navštívili  mesto Tartu,  kde sídli najstaršia estónska univerzita. Neodolali sme ani úžasnému vedecko-technickému centru Ahha, kde sme videli  neuveriteľné veci technicko-geograficko-biologického charakteru, ktoré nám umožnilo spoznať rôzne fyzikálne a chemické deje z úplne iného uhla pohľadu, ako sme mali možnosť poznať doteraz. No nemôžeme zabudnúť ani na  slovensko-estónske turnaje, keď nás naši estónski priatelia učili hrať dodgeball a my ich zase ringo. Boli to zápasy plné emócii, smiechu, ale hlavne zábavy.

    Všetko krásne sa raz musí skončiť, aby sa mohlo začať ešte niečo krajšie.... Rozlúčka s našimi estónskymi priateľmi a cesta domov. Cestou späť sme navštívili 8. najväčšie mesto Európy - poľskú Varšavu. Na vlastné oči sme sa presvedčili,  ako krásne sa dá skĺbiť história s modernou architektúrou. Je to mesto plné kontrastov, historických námestí, kráľovských palácov a zelených parkov.

    Projekt Erasmus+ nám dal krásnu príležitosť objaviť pre nás veci doposiaľ neobjavené ....

  • Deň Zeme

    Medzinárodný deň Zeme je príležitosťou symbolicky si uctiť našu planétu a popremýšľať, čo robiť, aby sme jej pomáhali. Koná sa každoročne 22. apríla. Je to deň, kedy sa môžeme dozvedieť viac o životnom prostredí a spôsoboch jeho ochrany pre ďalšie generácie. Zem je naším domovom, zdrojom potravy, vody, vzduchu, všetkého čo potrebujeme k nášmu životu. Preto sme sa aj tento rok zapojili s rôznymi aktivitami a projektmi k tomuto dňu. Žiaci 1.C a 2.C triedy pripravili program a zábavné aktivity pre svojich spolužiakov. Zarecitovali im báseň, prečítali rôzne zaujímavosti o našej planéte. Kvízom o Zemi sme preverili ich vedomosti. Samozrejme nechýbala ani sladká odmena pre zapojených súťažiacich.

    Mgr. Šimalová, PaedDr. Helegdová

  • Okresné kolo vo vybíjanej - mladší žiaci

    Okresné kolo  vo vybíjanej najmladší žiaci:

    Dňa 22.04.2024 žiaci 4. ročníka hrali okresné kolo vybíjanej na našej škole. Zúčastnili sa školy: Lokca, Zákamenné a Rabča. Našich žiakov prišli povzbudzovať mladší žiaci. Bola to veľmi pekná hra. Ďakujeme všetkým hráčom, ktorí  úspešne reprezentovali našu školu. Pochvala patrí všetkým našim zúčastneným žiakom, ktorí  hrali s veľkým nasadením a súťaživosťou. Boli veľmi pekne zohratí, dodržiavali pravidlá hry. Umiestnili sa na krásnom 2. mieste. Blahoželáme.             

    1.miesto:  Zákamenné

    2. miesto: Rabča

    3. miesto: Lokca

    p. uč. PaedDr.  Balcieráková M.

strana: